Lehet, hogy mégsem fog meglepődni annyira.
Szeptemberben megkezdődött a Miskolc és Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomás közötti vasúti pálya felújítása. A mintegy 27 kilométernyi teljes szakaszon két ütemben, éjjel-nappal dolgoznak a szakemberek és a munkagépek, berendezések
– jelentette be a MÁV a napokban. Az Átlátszó viszont észrevette, hogy a kivitelezőről valamiért nem szólt a fáma. A közlemény viszont kitért arra, hogy a hatalmas munkában részt vett egy „210 tonnás – Európában is ritkaságnak számító – korszerű SMD felépítménycserélő óriás géplánc.”
Márpedig ilyenből csak néhány darab van Európában, és ebből egy a Mészáros Lőrinc féle V-Híd Zrt.tulajdonában áll.
Az állami vasúttársaság honlapjára feltöltött szerződések listájában pedig valóban az szerepel, hogy érintett vonalon a V-Híd Zrt. végzi a felújítást.
A céggel 13,4 milliárdos megállapodást kötöttek a 80-as vasútvonal felújítási munkálataira a megjelölt szakaszokon. A kivitelezés teljes költsége mintegy 18 milliárd forint, amit a MÁV saját forrásból fedez. (mfor.hu)