A Lidl-ben vásárolt porszívóhoz nem lehet venni szűrőt vagy más cserealkatrészt a Lidl által megadott helyen, webshopban, miközben a leírás szerint a máshol vett alkatrészt sérülést okozhat
Olvasónk egy PARKSIDE PAS 20 típusú hamuporszívót vásárolt 2024. november 30-án.
A termék leírásban az található, hogy csak a Lidl-nél lehet venni hozzá szűrőt:
Az alkatrész beszerzésre a leírás szerint a www.optimex-shop.com weboldalon lehet, vagyis lehetne sort keríteni, ha lenne benne a PARKSIDE PAS 20 típusú készülék, de ott olyan nincs
Lent található az összes hamuporszívó a weboldalon, de nincs köztük a vásárolt:
A termékről található leírás a márka weboldalán, de más egyéb nem: https://parkside-diy.com/service/manuals?productIan=458099&page=1
Az internetet böngészve számtalan weboldal kínál különböző alkatrészeket PARKSIDE gépekhez, de a cikkben szereplő típushoz a gyors keresés nem hozott eredményt.
Kérdéseket küldtünk a Lidl-nek:
Miképp lehet egy porszívó készüléket használni, amire 3 év garanciát adnak, ha nem lehet venni hozzá az eladó által előírt helyen, sőt sehol szűrőt vagy egyebet?
Mennyiben felel meg a jogszabályi előírásoknak, hogy nem lehet venni a géphez semmilyen alkatrészt, sem cserealkatrészt vagy ha lehet venni azt csak webshopban lehet megtenni a leírás alapján?