Ugrás a tartalomra
CIVILHETES
  • Belföld
  • Külföld
  • Gazdaság
  • Vélemény
  • + »
    • Időjárás
    • Kultúra »
      • Film
      • Zene
    • Tudomány »
      • Környezet
      • Technika
      • Kütyü
    • Életmód »
      • Egészség
      • Gasztro
      • Sport
      • Állati
    • Bulvár »
      • Kék
      • Rejtély
    • Fiatal
    • Videó
{{title}}
{{title}}

Szinte csak Toyotáknak van rá esélyük, hogy elérjék a 400 ezer km-t

Gazdaság
2024.08.20.
Profile picture for user CIVILHETES
By CIVILHETES on

Az iSeeCars készített egy átfogó elemzést arról, hogy egyes autók milyen eséllyel érhetnek el nagyon magas futásteljesítményt.

A határérték 250 ezer mérföld, vagyis valamivel több, mint 400 ezer kilométer volt.
Egy kivételével az összes kategóriában Toyoták végeztek a lista elején.
A személyautóknál például a top 30-as lista első 5 helyén Toyotákat találunk.
Csupán a nagyméretű pickupok kategóriájában bizonyult verhetőnek a Toyota, ott a RAM 3500 bizonyult a legtartósabb modellnek.

A Toyota imidzséhez évtizedek óta hozzátartozik a megbízhatóság és a kiváló minőség. Az ilyen hírnevet nem adják könnyen, cserébe néhány rosszabb modell, és hamar elúszik. A Toyotánál azonban nem tudnak hibázni: független felmérésekből és a vevők visszajelzéséből rendszeresen kiderül, hogy a japán gyártói autói rászolgáltak a hírnevükre.

Az iSeeCars készített egy átfogó, az Egyesült Államok teljes piacára kiterjedő, részletes elemzést, amiben az autók megbízhatóságát és várható élettartamát vizsgálták. Az elemzés fő célja az volt, hogy kiderítsék, melyik típus milyen eséllyel lépheti túl a 250 ezer mérföldes, vagyis bő 400 ezer kilométeres futásteljesítményt. Összesen több, mint 400 millió autót vizsgáltak.

Érdekesség, hogy ezt a határértéket korábban 200 ezer mérföld, vagyis 320 ezer kilométer volt. Az utóbbi években azonban annyira tartósak lettek az autók, hogy 250 ezer mérföldre tolták fel ezt a számot, hogy a mérés szemléletesebb legyen. Ez furcsán hangzik, pedig a számok szerint a modern autók tartósabbak, mint a sokkal megbízhatóbbnak gondolt régebbiek.

Azt nem árt tisztázni, hogy az iSeeCars felmérése számítógépes modellezés alapján készült, tehát valójában egy előrejelzés, nem pedig egy valós meghibásodási adatokon alapuló statisztika. Az eredményt temérdek tényező és tapasztalat elemzése alapján kalkulálják ki, így ha nem is hajszálpontos, iránymutatásnak mindenképp kiváló.

Lelövöm a poént: a Toyota különböző modelljei elképesztően jól szerepeltek, szinte az összes vizsgált kategória élén a japán gyártó végeztek. Meglepő, hogy a listákban nem szerepelnek európai és koreai autók. Az is érdekes, hogy a truck - ott a nagy pickupokat is így hívják - kategória legmegbízhatóbb darabja nem egy Toyota, hanem a RAM 3500.

A személyautók között a Toyota Tundra a nyerő, ami 36,6 százalékos eséllyel éli túl addig, amíg belepörög 400 ezer kilométer. A Tundrát szorosan, 36,4 százalékkal követi a Toyota Sequoia, a harmadik helyre a Toyota 4Runner futott be, 26,8 százalékos túlélési eséllyel. Negyedik a Toyota Tacoma, 26,7 százalékkal, ötödik a Toyota Highlander Hybrid, 25,9 százalékkal. A személyautók top 30-as listájában összesen 9 Toyota szerepel, ami elképesztő eredmény.

A márkákat nézve is a Toyota nyer: az autóik 17 százaláka juthat el a 400 ezer kilométeres határig. A márkák között második a Honda, 13,6 százalékkel, harmadik a RAM, 11,5 százalékkal. A városi terepjárók és a sima személyautók között is Toyoták állnak az élen. A nagyméretű pickupoké az egyetlen kategória, amit nem a Toyota, hanem a RAM nyert, méghozzá magasan: a RAM 3500 42,6 százalékos eséllyel bír ki 400 ezer kilométert. (Totalcar)

Toyota
Tundra
Sequoia
4runner
Tacoma
Highlander
RAM
3500
egyesült államok
elemzés
FUTÁSTELJESÍTMÉNY
Profile picture for user CIVILHETES
CIVILHETES
Publikálva 2024.08.20. - 06:44
Módosítva 2024.08.20. - 06:44
A- A+

  • Vidéki valóság: A független helyi sajtó heti legfontosabb hírei Magyarországon

    Vidéki valóság: A független helyi sajtó heti legfontosabb hírei Magyarországon

  • Dobrev Klára: A válás miatt eladjuk az Apró-villát

    Dobrev Klára: A válás miatt eladjuk az Apró-villát

  • Az "átláthatósági törvény" lakossági megítélése

    Az "átláthatósági törvény" lakossági megítélése

  • Nicușor Dan Orbán Viktorról: Az európai haladás akadályozója

    Nicușor Dan Orbán Viktorról: Az európai haladás akadályozója

  • A fideszes képviselő elítélte a gyűlöletkeltést, miközben Magyart felfaló medvéről is van poszt az oldalán

    A fideszes képviselő elítélte a gyűlöletkeltést, miközben Magyart felfaló medvéről is van poszt az oldalán

  • „Erdélyért indultam el” – Magyar Péter lépésről lépésre építi válaszát Orbán tihanyi beszédére

    „Erdélyért indultam el” – Magyar Péter lépésről lépésre építi válaszát Orbán tihanyi beszédére

  • A nem létező Nyugat ereje

    A nem létező Nyugat ereje

  • Újabb miniszteri biztost nevezett ki Szijjártó Péter

    Újabb miniszteri biztost nevezett ki Szijjártó Péter

  • Így égett el 100 milliárd forint az MNB-alapítvány luxuskalandjai során

    Így égett el 100 milliárd forint az MNB-alapítvány luxuskalandjai során

  • A kormány 300 ezer tartalékosa 24 órát nem bírna a munkahelyén

    A kormány 300 ezer tartalékosa 24 órát nem bírna a munkahelyén

  • A magyar közösség kéznél van bűnbakként – megrázó figyelmeztetést kaptak az erdélyi magyarok a választások előtt

    A magyar közösség kéznél van bűnbakként – megrázó figyelmeztetést kaptak az erdélyi magyarok a választások előtt

  • Lánczi Tamás nem érti, hogy akinek nincs takargatnivalója, az miért tart retorzióktól az új törvény alapján

    Lánczi Tamás nem érti, hogy akinek nincs takargatnivalója, az miért tart retorzióktól az új törvény alapján

  • Óriási botrány a FIFA-kongresszuson, Csányi Sándor is kivonult

    Óriási botrány a FIFA-kongresszuson, Csányi Sándor is kivonult

  • Megszűnhetnek a napközis Erzsébet-táborok

    Megszűnhetnek a napközis Erzsébet-táborok

  • A történelmi egyházak nem reagálnak arra, hogy a kormány a kereszténységre hivatkozva tervezi csorbítani a véleményszabadságot

    A történelmi egyházak nem reagálnak arra, hogy a kormány a kereszténységre hivatkozva tervezi csorbítani a véleményszabadságot

  • Négy településtől vesz el több mint egymilliárdot az állam

    Négy településtől vesz el több mint egymilliárdot az állam

  • Durva tömegbukás volt a Tour de Hongrie-n

    Durva tömegbukás volt a Tour de Hongrie-n

  • Marczingós László az uniós bíróság devizahiteles ítéletéről: Európai szintű botrány lesz

    Marczingós László az uniós bíróság devizahiteles ítéletéről: Európai szintű botrány lesz

  • Kellett még egy magánrepülő az állami százmilliárdokkal kitömött vállalatcsoportba

    Kellett még egy magánrepülő az állami százmilliárdokkal kitömött vállalatcsoportba

  • Szeles, változékony idő záporokkal

    Szeles, változékony idő záporokkal

  • Bejelentették, hogy ki lesz az új legfőbb ügyész

    Bejelentették, hogy ki lesz az új legfőbb ügyész

  • Kérek még

Maradjon velünk!

 

Rovatok

  • Belföld
  • Külföld
  • Gazdaság
  • Vélemény
  • Minden más

© 2011-2025 CIVILHETES /Középen állunk/

Lábléc menü

  • Impresszum
  • Jogi nyilatkozat
  • Adatkezelés
  • Régi CIVILHETES
Címlap
CIVILHETES
Független Közéleti Magazin
  • Belföld
  • Külföld
  • Gazdaság
  • Vélemény
  • +
    • Időjárás
    • Kultúra
      • Film
      • Zene
    • Tudomány
      • Környezet
      • Technika
      • Kütyü
    • Életmód
      • Egészség
      • Gasztro
      • Sport
      • Állati
    • Bulvár
      • Kék
      • Rejtély
    • Fiatal
    • Videó
Clear keys input element