Két hétig nem lehet tölteni sem online, sem a feltöltőpontokon az előre fizetős mérővel rendelkező villanyórákat.
Van, akinek már mától, de legkésőbb hétfőtől indul a szünet, amelynek technikai átállás az oka és vonatkozik a teljes ügyintézésre. Az MVM Zrt. az RTL Híradónak azt írta, hogy közel 2 hónapja próbálják több módon is figyelmeztetni az ügyfeleiket, ennek ellenére van olyan, aki most halott először a szünetről.
Senki nem értesített erről, sem sms-ben, sem emailben, sehogy. Ez egy kicsit meglepett
– Mikó Erzsébet a munkahelyén, ebédszünetben próbálja elérni az energiaszolgáltatót. Neki is feltöltős villanyórája van.
Ők szóltak
Az MVM Zrt. tájékoztatása szerint külön levélben, feltöltőpontokon, feltöltéskor válasz emailben, illetve a számlájuk blokkján, május elejétől több alkalommal is figyelmeztették az érintett ügyfeleket, hogy gondoskodjanak időben a mérőjük előzetes feltöltéséről.
Nem tudom előre, hogy mennyit fogok fogyasztani. Nyár van, megy a légkondi. Most akkor spóroljunk a légkondival? Nem tudom, például, hogy a hűtőgép mennyit fog fogyasztani, mert nyár van. Sokkal többet megy
– sorolta a befolyásoló tényezőket Erzsébet.
Marosi István Békéscsabán bérli ezt a kis házat, amelyben gyakorlatilag minden árammal működik. Tőlünk hallott róla először, hogy az órát „előreláthatólag két hétig nem lehet tölteni sem online, sem a feltöltőpontokon”. Az Eon Áramszolgáltató ugyanis beolvad az MVM Zrt-be, és a technikai átállás időt vesz igénybe. (rtl.hu)